Jump to content

How do you rate your game


Recommended Posts

Drawing the number still 10. I am brilliant at this.

Texting game. Thanks to whatsapp has gone up but its still a low 5. Too lazy

Getting the girl back has dropped prob a 6, again laziness...sometimes I just can't be f*cked and will ditch a chick halfway in the process leaving her like wtf *no games*

Exactly same as me

Will get number etc easy then I can't be bothered after, I'm too lazy

Link to post
Share on other sites
  • Replies 437
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tbh just want that #10. That game changer. That craque.   Then watch her win the Ballon d'Or in a spilling drop.      

Lol, when it comes to man-marking their tings throughout the night, White breddas do the ting like Gentile on Maradona in WC '82.

oh seen

getting numbers is easy

 

its seeing their face again is the problem

 

/

 

getting a girl back on the same night is non existent

 

/

 

sex game ... to me... if say about 7 maybe 8 if i bash before hand... these days i cum in like 10 mins ffs dunno why

Link to post
Share on other sites

was gonna put in the vent thread, its been bothering me a few days

 

my boy and i smashed two of his tinder links together, first a threesome then the other one came. He is known to cuff hoes.

 

One girl gets my c*ck hard and im getting brain, he is smashing bareback, im not on it without condoms nowadays

 

he was cooking and kept tryna draw her away from giving me brain which fumed me up cos hes cockblocking a group sex session.

 

Other girl turns up and he is always cuffing one or the other, im alone with one of them, try turn up a bit with slapping etc. it upsets her

 

I dont bust

 

 after a bit more brain and him cuffing her with his penis.

 

cant get rude with my friend cos we too chilled for that type of noise

 

other male friend comes and everyone disperses

 

me and said male go to student bar to smash random foreigners

 

other guy goes with one of his girls to her house, the one that came later, one that i slapped cycled home

 

not fussed that i couldnt get it up

 

just a bit pissed with my pal? 

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

have had a strong 4th quarter, but it takes just one to to ruin it

 

i let a couple red flags go with this one bitch leading to a public L, on some loud back and forth shit

 

you learn init

 

Pissed bro, you just never know with these audacious high-yellow females.  

 

Great entertainment for the bystander tho. 

Link to post
Share on other sites

have had a strong 4th quarter, but it takes just one to to ruin it

i let a couple red flags go with this one bitch leading to a public L, on some loud back and forth sh*t

you learn init

Pissed bro, you just never know with these audacious high-yellow females.

Great entertainment for the bystander tho.

Not even yellow fam, can you imagine. My fault tho, on this broad on and off. Should have left it in the bin.

Link to post
Share on other sites

Got my game back can make anyone fall for me

 

Old time freind has just came back into my life getting treated like a queen with gifts, taking me out for meals,giving me money

so i can pay off my ticks

 

proper treating me like im her bf and she knows im not on it because she knows she wont see me for a few

days when i get paid.. im not trying it with her....shes got into my heart and head though bt she is white and 

i dnt feel them so will continue to play it

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • 3 years later...
On 13/11/2013 at 11:10 PM, Michel Kane said:

"A good manager doesn't use the same formation every week."

Bar.

The philosophy has to be right though. I always operate from the position that I am more valuable than her. Therefore, if I have made initial contact, which more often is the case, than she has to return that interest in a PROPER way which in the early stages is, you call/text me.

I don't like encouraging entitlement with women, especially early on. Not about setting that sort of precedent.

Always practice what you preach.

Link to post
Share on other sites
On 19/12/2014 at 10:14 AM, Wavant said:

 

Pissed bro, you just never know with these audacious high-yellow females.  

 

Great entertainment for the bystander tho. 

svghfkdrsfkj :rofl: 

On 12/05/2015 at 9:37 PM, Supermalt said:

nonsense atm

 

ive let it atrophy

 

basically van persie 

this is me rn i got anti game atm, can repel a chick who was attracted to man just by opening my mouth

Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Kuffir said:

svghfkdrsfkj :rofl: 

this is me rn i got anti game atm, can repel a chick who was attracted to man just by opening my mouth

Whats the last thing u said that made that happen?

/

Aren't we all jus gettin older with a much lower tolerance for crap and enough experience to no what crap is comin?

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...