Jump to content
Sign in to follow this  
Toney Barton

Fire in your loins

Recommended Posts

Have you ever seriously suffered from burning loins ie: OVER horny when seeing a chick?

I remember probably last year I was leaving my mums and saw this woman walking across the road.

Was probably late 30's

Her face was knockout pretty, blonde with ice blue eyes but the body was a MESS.

Her skirt was barely holding the junk in her ass and her tits must of been like a 38 H? She wore a t-shirt too small and they were exploding out of her tee like a wet t-shirt competition.

Anyway all of that sent me of the rails, I jumped in the car and followed the chick, where she was walking was like down a carriageway and I couldn't jump out so I kept driving round and spinning round the car to have more looks till I could jump out.

About 10 mins of this and she got to the end of the carriageway, I parked and put the window down and said excuse me.

She looked at me and walked off

I was on it too much wasn't taking that lying down, span the whip round and hollered again, said you look foreign you from Ukraine?

She said no

I said you Polish

She said yea

I said you from Warsaw?

She said no

I locked that off pulled out the phone

Said can u call you

She was like Ahhhh nah nah

I was said well take my number and call me

She said I won't call you though

I said why

She said because I got boyfriend

I saw her with her keys in her hand so assumed she was turning to go in her house, said fuck it and bounced but I swear I bussed in my jeans a little.

The most sexually hype I have ever been, woulda fully walked in her house right there if I had got through, probably been tied up in some basement like some gimp right now worse case scenerario.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest phonecharger
I was on it too much wasn't taking that lying down, span the whip round and hollered again, said you look foreign you from Ukraine?

She said no

I said you Polish

She said yea

I said you from Warsaw?

She said no

Said can u call you

She was like Ahhhh nah nah

I was said well take my number and call me

exceptional game there caz

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

The most sexually hype I have ever been, woulda fully walked in her house right there if I had got through, probably been tied up in some basement like some gimp right now worse case scenerario.

:rofl: :rofl:

/

Wasn't me personally but was on the school bus after a detention with few people from year 9 (I was in year 7) and there was two buses behind us so as you know the first bus has to pull up higher up the road....

So 22s there was some banging arab looking girl just before the bus stop and they was all gassing up about all drawing it first so one dark skin brudda got his entrepreneurial alan sugar swag on and pressed the emergency exit to jump out before the bus stopped hoping he would land on his feet and run to her before everyone else did....

Looked back and my man was rolling down the hill.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

The most sexually hype I have ever been, woulda fully walked in her house right there if I had got through, probably been tied up in some basement like some gimp right now worse case scenerario.

:rofl: :rofl:

/

Wasn't me personally but was on the school bus after a detention with few people from year 9 (I was in year 7) and there was two buses behind us so as you know the first bus has to pull up higher up the road....

So 22s there was some banging arab looking girl just before the bus stop and they was all gassing up about all drawing it first so one dark skin brudda got his entrepreneurial alan sugar swag on and pressed the emergency exit to jump out before the bus stopped hoping he would land on his feet and run to her before everyone else did....

Looked back and my man was rolling down the hill.....

LMFAO

Share this post


Link to post
Share on other sites

The most sexually hype I have ever been, woulda fully walked in her house right there if I had got through, probably been tied up in some basement like some gimp right now worse case scenerario.

:rofl: :rofl:

/

Wasn't me personally but was on the school bus after a detention with few people from year 9 (I was in year 7) and there was two buses behind us so as you know the first bus has to pull up higher up the road....

So 22s there was some banging arab looking girl just before the bus stop and they was all gassing up about all drawing it first so one dark skin brudda got his entrepreneurial alan sugar swag on and pressed the emergency exit to jump out before the bus stopped hoping he would land on his feet and run to her before everyone else did....

Looked back and my man was rolling down the hill.....

LMFAO

the imagery >>>>>>>>>>>>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Have you ever seriously suffered from burning loins ie: OVER horny when seeing a chick?

I remember probably last year I was leaving my mums and saw this woman walking across the road.

Was probably late 30's

Her face was knockout pretty, blonde with ice blue eyes but the body was a MESS.

Her skirt was barely holding the junk in her ass and her tits must of been like a 38 H? She wore a t-shirt too small and they were exploding out of her tee like a wet t-shirt competition.

Anyway all of that sent me of the rails, I jumped in the car and followed the chick, where she was walking was like down a carriageway and I couldn't jump out so I kept driving round and spinning round the car to have more looks till I could jump out.

About 10 mins of this and she got to the end of the carriageway, I parked and put the window down and said excuse me.

She looked at me and walked off

I was on it too much wasn't taking that lying down, span the whip round and hollered again, said you look foreign you from Ukraine?

She said no

I said you Polish

She said yea

I said you from Warsaw?

She said no

I locked that off pulled out the phone

Said can u call you

She was like Ahhhh nah nah

I was said well take my number and call me

She said I won't call you though

I said why

She said because I got boyfriend

I saw her with her keys in her hand so assumed she was turning to go in her house, said fuck it and bounced but I swear I bussed in my jeans a little.

The most sexually hype I have ever been, woulda fully walked in her house right there if I had got through, probably been tied up in some basement like some gimp right now worse case scenerario.

:rofl:

/

This happened to my boy. We must of been browsing trainers in Size in covent garden. Now that store has got 2 floors, the ground floor and the basement. In order to get to the basement you go down some metal spiral staircase.

Anyways my boy was at the bottom of said staircase and we was on our way up. On top of the staircase there was one chinese chick who worked there and she had a skirt on.

Now unfortunately my boy must of caught a glimpse underneath her skirt and her panties must of slipped to one side and all he saw was poon

what happened next was beyond words. One glimpse of those lips sent him in some kind of predator slash pheromone induced trance.

He tried hollering at her but at this point any structured strategy was out of the window, it was pure frustrative and aggressive persistance. Girl wasnt having any of it and what transpired made for painful viewing

What smacks it was that this chick was distinctively average. And every time he tried getting her attention she would pretend like she couldnt hear him/change direction etc

He didnt stop and it got to the point were the general public were stepping in and taking man to allow it. Even her manager told him to salvage his pride and cut his losses

:lol:

Finally around 20 minutes later he thought fuck it and we left. Rest assured not a word was said on the way home and hasnt been mentioned since till this day. This was about 10 years ago still when we was both 17/18

Power of the puss :lol: >>>

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl:

Dem silent journeys there

/

Can't say I've been in or know anyone who's been in those rapist mode situations but carry on

Cracking stories, come 'em coming lads lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

The most sexually hype I have ever been, woulda fully walked in her house right there if I had got through, probably been tied up in some basement like some gimp right now worse case scenerario.

:rofl: :rofl:

/

Wasn't me personally but was on the school bus after a detention with few people from year 9 (I was in year 7) and there was two buses behind us so as you know the first bus has to pull up higher up the road....

So 22s there was some banging arab looking girl just before the bus stop and they was all gassing up about all drawing it first so one dark skin brudda got his entrepreneurial alan sugar swag on and pressed the emergency exit to jump out before the bus stopped hoping he would land on his feet and run to her before everyone else did....

Looked back and my man was rolling down the hill.....

:lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lmfa il use this thread to say wat I got to say

But have u dunny or dunoes watched human centrepied

Fukd up movie

I'm talking fuk any horror film

Saw dem shit there

This is real life saw shit wIv humans

Horrendous .. Mad muda c*nt to shame

  • Downvote 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

The most sexually hype I have ever been, woulda fully walked in her house right there if I had got through, probably been tied up in some basement like some gimp right now worse case scenerario.

:rofl: :rofl:

/

Wasn't me personally but was on the school bus after a detention with few people from year 9 (I was in year 7) and there was two buses behind us so as you know the first bus has to pull up higher up the road....

So 22s there was some banging arab looking girl just before the bus stop and they was all gassing up about all drawing it first so one dark skin brudda got his entrepreneurial alan sugar swag on and pressed the emergency exit to jump out before the bus stopped hoping he would land on his feet and run to her before everyone else did....

Looked back and my man was rolling down the hill.....

:lmao:

The way im creasin up at work reading this. Peeps think im mad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anyways my boy was at the bottom of said staircase and we was on our way up. On top of the staircase there was one chinese chick who worked there and she had a skirt on.

Now unfortunately my boy must of caught a glimpse underneath her skirt and her panties must of slipped to one side and all he saw was poon

When I read this I shouted lmfao

How is a guy seeing under a girls skirt ever unfortunate.

Just knew it was a precursor to madness lol.

The word panties >>>>>>>>>>>

Share this post


Link to post
Share on other sites

I remember when I lived in Camden.

My girl was away with work, was in Portugal, so I was out with some friends on Camden high road, 4 of us in total.

Now it's late, maybe 1/2 am but Camden is busy all hours of the night so we bumped into 2 tings on the way back.

1 lightskin ting, 1 dark ting, hair reminded me of the monster in Van Helsing, body was booming but she had the illuminati triangle in the middle of her teeth as a gap.

Anyway they was with a guy aswell but you could see he was only a friend.

So 2 of my boys jumped on the dark ting cos as I said the body was booming, my other bredrin jumped to the lightie but me I sat beside the wall because I was round the corner from my yard and my girl was away and woulda felt a bit guilty, I didn't wanna start nothing so there would be nothing.

So anyway my 2 boys with the dark ting are going on reckless in the middle of the street, 1 is behind her, 1 is infront and they have her leg up in the air smfh

The light ting is talking to my bredrin and suddenly side steps him and says to me "he's cute"

I'm trying my best here remember

Anyway my boy jumps back infront of her and keeps the convo going.

5 mins later now and we are ready to go, I get up and the dark ting hugs me saying

"I like this 1, he's the sensible 1"

Reaches over me with both hands and grabs my ass, I went on my tip toes that's how much cheek she lifted.

So I said "Hold on a second, ain't no freebies round here"

I turned her around, her skirt was already short and I used my right hand to pull her right cheek away from the centre of the thong

qwe

egh

wd

fg

LOST IT

Ass was the most succulent I have ever felt in my life.

I don't even know what happened next but I think I was trying to grope this ting in the middle of Camden high street.

I was shouting at her to do the dance in 2 Live crew with Luke, Doo Doo Brown and she was doing it.

Even the bre that was with them backed out the phone and spud us lmdfao

So she went in the back seat of her friends car still doing this dance and her skirt was none existent, I had to jump in the back, kept telling her to do the dance

The white knickers looked mad packed so you know what happened next

I put my hand on it :ghost:

She grabbed my hand, not forceful but just enough to say that's enough, it's a good ting cos if I ever got even 1 stroke I don't think I woulda been responsible for my actions.

Coulda caught a charge when I look back on it lol but she started it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fam we need a thread with your escapades, i know you have epic stories

Something like a story every week

:mj:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×