Jump to content
Sign in to follow this  
Thizz

Pokemon Go

Recommended Posts

Guys are getting caught slipping in next ends trying to catch zubats :rofl:

Looks fun though, is it out in UK IOS yet??

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, LS said:

Guys are getting caught slipping in next ends trying to catch zubats :rofl:

Looks fun though, is it out in UK IOS yet??

can see the headlines now :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm on. Charmander only atm. Need to leave my house and walk around I'm looking for that Dratini!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've been checking Google Play daily waiting for a UK release, just clocked it's only for the iPhone:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol Samsung too. I'll post the download link in a little while just rearranging my house. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

EU release is 15th July but you can of course download an APK (google )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Blacksheet
On 08/07/2016 at 11:09 AM, LS said:

Guys are getting caught slipping in next ends trying to catch zubats :rofl:

 

:lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtf is this shit

sitting in my boys whip on our way to kick ball and man pulls over all of a sudden

tells me hes catchin a pokemon

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hqdefault.jpg

..boy if u dont

Share this post


Link to post
Share on other sites

Been playing for 2 hours and the wife is already pissed off with me. 

she didn't get it when i said i had to go out and get some pokeballs

Share this post


Link to post
Share on other sites

*double post hit 5 times*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Game is a madness. 

I thought i would feel self concious playing this game but i fully don't give a fuck what people think as long as i capture that mofo. 

This morning i was walking to work and my first chance of a Drowzee popped up. I divert and this shit leads me to the gates of a primary school where a bunch of mums had just dropped off their kids and were hanging about. There i am walking in circles right by them with my phone camera out looking for this c*nt. Manage to capture the sleepy eye'd bastard and walk off. 

Didn't realise until later how suss it must of looked to have some guy hanging out the front of a kids school pointing his phone cam all place. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×